דלג לתוכן העמוד

פנייה למוקד המועצה

פעילות המוקד

תפקיד מוקד המועצה הינו טיפול בפניות הציבור אודות מפגעים ותקלות בכל המערכות . המוקד מקבל את הפניות בכל שעות היממה במשך כל השנה, מעבירן לטיפול המחלקות השונות במועצה בהתאם לסוג המפגע, ומוודא את גמר הטיפול.
במוקד המועצתי ניתן גם לקבל מידע על פעילות המועצה  ומוסדותיה.

יצירת קשר עם המוקד

ניתן לפנות למוקד המועצה בדרכים הבאות:

  1. באמצעות חיוג מטלפון קווי - מספר 109
  2. באמצעות חיוג מטלפון סלולארי ובחיוג מחוץ למועצה -  08-8600733
  3. פתיחת פנייה באמצעות אפליקציית 'שפיר שלי'
  4. טופס מקוון - ניתן גם למלא את הטופס המצורף להלן ולשלוח אלינו.

לפנייה למוקד באמצעות טופס מקוון לחץ כאן